fbpx

10 Υποψήφιοι Δήμαρχοι απαντούν για το Κυκλοφοριακό 2ο μέρος

ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ DEBATE ΤΗΣ «ΚΗΦΙΣΙΑΣ»
Επιμέλεια: ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΜΕΡΛΙΝ
Συνεχίζουμε την ταυτόχρονη δημοσίευση των απαντήσεων σε ίδια ερωτήματα που θέτουμε στους υποψήφιους δημάρχους, μια και θεωρούμε ότι είναι ο δικαιότερος τρόπος, για να μπορέσουνε να λάβουν οι αναγνώστες και δυνάμει ψηφοφόροι, γνώση των θέσεων των Υποψηφίων και να τις συγκρίνουν, έχοντάς τες όλες μπροστά τους.

Σύντομα περιμένουμε ότι θα έχουμε απαντήσεις και από κάποιους που δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν στον «πρώτο γύρο».

Επειδή υπήρχε περιορισμός 80 λέξεων για κάθε απάντηση, για να είναι η διαδικασία δίκαιη για όλους τους υποψήφιους, όσες απαντήσεις δεν είναι ολοκληρωμένες, θα τις βρείτε δημοσιευμένες στο σύνολό τους, στην ιστοσελίδα www.kifisianews.gr

Συνεχίζουμε με ερωτήματα που αφορούν τους δρόμους της πόλης.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
4. Τι θα κάνετε με την παράνομη πιάτσα ταξί στην Πλατεία Πλατάνου;
5. Έχετε κάποιο σχέδιο σχετικά με το κυκλοφοριακό κομφούζιο που παρατηρείται στη Ν. Ερυθραία και στη Ν. Κηφισιά, έξω από τα μεγάλα πολυκαταστήματα;

ΝΙΚΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΤΟΣ


4) Όταν πάρει ο Δήμος την αρμοδιότητα ελέγχου της Λεωφόρου Κηφισίας, θα διευθετηθεί χώρος πιάτσας ταξί, σε κατάλληλο σημείο ώστε να μην δημιουργεί πρόβλημα στην κίνηση της Λεωφόρου. Η Λεωφόρος είναι αρκετά φαρδιά ώστε ο χώρος πιάτσας των ταξί να μην δημιουργεί πρόβλημα. Να μην μας διαφεύγει ότι α) τα ταξί εξυπηρετούν τους πολίτες και β) οι ταξιτζήδες είναι εργαζόμενοι που πρέπει να ζήσουν την οικογένειά τους και ο Δήμος έχει υποχρέωση να τους στηρίζει.

5) Το κυκλοφοριακό πρόβλημα έξω από τα μεγάλα καταστήματα, αποτελεί μέρος του γενικότερου κυκλοφοριακού προβλήματος στον Δήμο μας και θα χρειαστεί μια ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη, με συγκεκριμένους στόχους και επιδιώξεις, που πρέπει να γίνει σχεδόν σε όλον τον Δήμο. Η ελεγχόμενη στάθμευση και σε αυτά τα σημεία, θα είναι μέρος της λύσης, σε συνδυασμό με θέσεις στάθμευσης που οφείλουν να εξασφαλίσουν οι καταστηματάρχες. Η κυκλοφοριακή τάξη είναι μέρος του προβληματισμού και του προγράμματός μας.

ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΟΥΡΜΑΔΙΑΣ

4) Θα πρέπει να εφαρμόζονται η νομιμότητα αφού πρώτα με διάλογο βρούμε κοινά αποδεκτές λύσεις με τους συνδέσμους των ιδιοκτητών TAXI.

5) Οι λύσεις πρέπει να είναι άμεσες όπως τα παγκοσμίως αλλά και σε άλλες περιοχές στην Ελλάδα κυκλοφοριακά μέτρα εφαρμογής rοund about , εμείς ήδη τα έχουμε επεξεργαστεί, όπως επίσης και η αύξηση των δημόσιων χώρων θέσεων στάθμευσης, όπου είναι δυνατόν να γίνει στις γύρω περιοχές , που επίσης έχουμε επεξεργαστεί.

ΑΛΕΞΙΟΣ ΜΑΚΡΗΣ

4) Η πιάτσα ταξί Πλατάνου πρέπει ένα μέρος των αυτοκινητιστών να μεταφερθούν σε άλλο σημείο αφού συμφωνηθεί με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς σεβόμενος και το επάγγελμα των αυτοκινητιστών που διέρχεται κρίση και για τους εναπομείναντες να δοθεί άδεια, για λόγους ευταξίας στην πόλη μας. Προτάσεις υπάρχουν σε καίρια σημεία, πρέπει να αξιολογηθούν μέσω διαδικτύου με τους πολίτες στην βάση της ηλεκτρονικής δημοκρατίας που εμείς ως «ΝΕΑ ΑΡΧΗ» προτάσσουμε. Το ταξί είναι ένα μέσο που το χρειαζόμαστε όλοι αλλά και την πόλη μας την θέλουμε όμορφη και λειτουργική.

5) Στην Ν. Κηφισιά υπάρχει οικόπεδο επί της Ιλισίων ιδιοκτησία του Δήμου πολύ κοντά στην πλατεία Ιλισίων και Ελαιών. Η αξιοποίηση αυτού με δωρεάν παρκάρισμα μόνο για όσους ψωνίζουν στα μαγαζιά της πλατείας θα έλυνε μέρος του προβλήματος. Η βοήθεια της Τροχαίας, που είναι δίπλα, μετά από παρέμβαση του Δήμου θα έλυνε επίσης μεγάλο μέρος του προβλήματος.

Στην Ν. Ερυθραία είναι επιτακτική η ανάγκη δημιουργίας Δημοτικού parking με τους όρους που προανάφερα για τους οδηγούς που αποδεδειγμένα ψωνίζουν στα τοπικά καταστήματα.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΩΜΑΚΟΣ

 

4) Σε συνεργασία πάντοτε με το Σωματείο των Αυτοκινητιστών (TAXI) της Κηφισιάς θα αναζητηθούν νέες πιάτσες ταξί.

Ήδη όμως με αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις στην πλατεία Πλατάνου διευθετήθηκε κατά μεγάλο μέρος η παράνομη στάθμευση εκεί.

5) O Δήμος Κηφισιάς εξασφάλισε πριν περίπου ένα χρόνο επιχορήγηση από το «Πράσινο Ταμείο» ποσού 86.000 ευρώ για την εκπόνηση μελέτης στα πλαίσια του προγράμματος «Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας» (ΣΒΑΚ).

Ετοιμάζεται ο διαγωνισμός για τη μελέτη που θα αντιμετωπίσει μεταξύ άλλων αυτές τις καταστάσεις.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΛΟΣ

4) Μας ρωτάτε τι θα κάνουμε με κάτι που είναι παράνομο; Μα επιβολή της νομιμότητας. Στην καρδιά της Κηφισιάς, η ανάγκη των κατοίκων και των επισκεπτών για μετακίνηση είναι μεγάλη ιδιαίτερα προς την κατεύθυνση του βορρά. Η νόμιμη χωροθετημένη πιάτσα στην οδό Αδριανού δεν εξυπηρετεί ούτε τους οδηγούς ταξί ούτε τους πελάτες, μπορεί να μεταφερθεί στην Ηρώδου Αττικού. Παράλληλα σκεφτόμαστε να δημιουργήσουμε και μια τοπική τηλεφωνική γραμμή/πλατφόρμα για όσους οδηγούς δεν έχουν πρόσβαση σε άλλες.

5) Ο έλεγχος της στάθμευσης είναι το πρώτο βήμα. Τα πολυκαταστήματα πρέπει να συνεισφέρουν μισθώνοντας ή/και δημιουργώντας θέσεις στάθμευσης. Οφείλουμε να εξετάσουμε τη νομιμότητα των υφιστάμενων αδειών λειτουργίας των καταστημάτων και να προχωρήσουμε στις απαραίτητες διορθωτικές ή/και οριστικές λύσεις. Έχουμε πολλές επιχειρήσεις με άδειες που εκδόθηκαν πριν από δεκαετίες και, στην πορεία, γιγαντώθηκαν. Με δημοτικές παρεμβάσεις εν είδει τεχνικών έργων μπορούμε να διευθετήσουμε πολλές καταστάσεις. Επανεξέταση των αδειών που εκδόθηκαν με παράλληλη υποχρέωση ύπαρξης χώρων στάθμευσης εάν αυτοί πραγματικά υπάρχουν.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ

4) Κατά επανάληψη στο Δημοτικό Συμβούλιο έχω ζητήσει το λόγο για τον οποίο η στάση λεωφορείων, η οποία βρισκόταν μπροστά από τη «ΣΤΟΑ ΑΙΓΛΗ», μεταφέρθηκε στο στενότερο σημείο της Λ. Κηφισίας μπροστά από φωτεινό σηματοδότη, δίπλα στο χώρο αποκομιδής απορριμμάτων και μπροστά από την είσοδο του εμπορικού κέντρου «ΜΕΛΑ». Η μεταφορά αυτή απελευθέρωσε τον χώρο ο οποίος σήμερα καταλαμβάνεται από ΤΑΧΙ άλλων περιοχών. Η επαναφορά της στάσης στο πρότερο σημείο, η διαπλάτυνση του πεζοδρομίου και η άμεση συνεργασία με την Τροχαία για την αποκατάσταση της νομιμότητας περιγράφουν τη λύση.

5) Τα πολυκαταστήματα δεδομένα έχουν όφελος από τη στιγμή που παρέχουν διευκόλυνση στους καταναλωτές με δικούς τους οργανωμένους και επιτηρούμενους χώρους στάθμευσης και ευτυχώς υπάρχουν τέτοια παραδείγματα στο Δήμο μας. Βεβαίως δεν εξαντλούνται τα κυκλοφοριακά προβλήματα με την κατάσταση που επικρατεί έξω από μεγάλα πολυκαταστήματα. Η αλόγιστη μαζική αδειοδότηση καταστημάτων υγιειονομικού ενδιαφέροντος σε περιοχές του Δήμου μας, χωρίς πρόβλεψη χώρων στάθμευσης επιδείνωσε την κατάσταση. Οι νέες αδειοδοτήσεις θα πρέπει να συνοδεύονται από πρόβλεψη θέσεων στάθμευσης και παράλληλη οριοθέτησή τους από τον Δήμο.

ΣΑΝΤΥ ΠΑΤΡΙΝΟΥ – ΝΤΕΛΤΟΡΟ


4) Πράγματι παρουσιάζονται τα χρόνια της κρίσης υπεράριθμα ταξί στην Πλατεία Πλατάνου. Σε συνεννόηση με το Σύλλογο θα αυξήσουμε τις πιάτσες σε άλλες θέσεις στην πόλη και θα εφαρμόσουμε τις νέες τεχνολογίες για τη μετακίνησή τους κάθε φορά σε πιάτσες που έχουν κενά. Όλα αυτά θα γίνουν για την εξυπηρέτηση των οδηγών και των επιβατών, με σεβασμό προς όλες τις πλευρές.

5) Πρέπει να υπάρξει συνεργασία, με συγκεκριμένους στόχους και χρονοδιάγραμμα από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, μια και τελικά, η αναρχία δε βοηθά ούτε τα καταστήματα. Η συνεργασία είναι ο πρωταρχικός μας στόχος. Ας μη ξεχνάμε, όμως ότι η απλούστερη λύση, πάντα, είναι η εφαρμογή των νόμων και η νομιμότητα της λειτουργίας των καταστημάτων με τη βοήθεια των ελεγκτικών μηχανισμών που διαθέτει ο Δήμος, η Περιφέρεια και τα εμπλεκόμενα Υπουργεία.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΟΥΛΟΣ


4) Η πιάτσα ταξί στην άνοδο της Κηφισίας στην πλατεία Πλατάνου είναι παράνομη. Δεν υπάρχει απόφαση της Γενικής Δ/νσης Συγκοινωνιακού Έργου του ΟΑΣΑ, ούτε απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κηφισιάς. Επί της Λεωφόρου Κηφισίας, στο τμήμα μεταξύ της οδού Δροσίνη και Κασσαβέτη, είχε ζητηθεί από το Σύνδεσμο Επαγγελματιών Ταξί η χωροθέτηση στάσης-στάθμευσης. Αυτή δεν είναι εφικτή σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του ΟΑΣΑ, διότι αφορά λωρίδα επιβράδυνσης για τη δεξιά στροφή στο τοπικό δίκτυο. Προτείνω λοιπόν να χωροθετήσουμε την πιάτσα ταξί στην οδό Ηρώδου Αττικού, στο αριστερό τμήμα της οδού, πριν τη συμβολή της με τη Λεωφόρο Κηφισίας…. Από τη συγκεκριμένη θέση τα ταξί μπορούν να κατευθυνθούν ευκολότερα προς Αθήνα, προς Εκάλη ή προς το κέντρο της Κηφισιάς (απόφαση Δ.Σ. Κηφισιάς 78/2014).

Συνεπώς απαιτείται συνεχής αστυνόμευση, ώστε να απομακρυνθούν οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί που σταθμεύουν παράνομα εκεί.

5) Βασικό μέλημα της νέας Δημοτικής Αρχής που ελπίζω να αναλάβω θα είναι η άμεση δρομολόγηση των διαδικασιών για την εκπόνηση Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) του Δήμου μας.

Το ΣΒΑΚ είναι ένα συνολικό σχέδιο για αστική κινητικότητα και μεταφορές, το οποίο προσδιορίζει τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στο Δήμο σε κάποιο χρονικό ορίζοντα.

Τα προβλήματα κινητικότητας, κυκλοφορίας και στάθμευσης για όλους τους τρόπους μεταφοράς, πλέον επιλύονται με τη διαδικασία των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.

Παράδειγμα προς αποφυγή είναι λόγου χάρη «κυκλοφοριακή μελέτη της Χ γειτονιάς»…..

Η διαδικασία διαβούλευσης είναι απαραίτητο συστατικό για ένα πετυχημένο ΣΒΑΚ. Θα εκπονήσουμε το σχέδιο αυτό μαζί, σε συνεχή διαβούλευση με όλους τους κατοίκους του Δήμου μας, ώστε, μέσω συναντίληψης, να εκφραστούν όλες οι απόψεις ως προς τα έργα, παρεμβάσεις, ρυθμίσεις που θα προταθούν, έχοντας όλοι οι πολίτες επίγνωση των επιπτώσεων, θετικών και αρνητικών, που αναμένεται να έχουν αυτά στην καθημερινότητά τους, στο περιβάλλον, στις κατοικίες τους και στις δραστηριότητές τους.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ


4) Και πάλι θα συνιστούσα διαβούλευση με τον Σύλλογο των αυτοκινητιστών για να δοθεί ουσιαστική και ρεαλιστική λύση στο πρόβλημα.

Προσφάτως, δημιουργήθηκε με κατάλληλες διαμορφώσεις μια μικρή πιάτσα στην Οδό Ανδριανού, έργο της εταιρίας που διαχειρίζεται το Δημοτικό πάρκινγκ στην Πλατεία Πλατάνου.

Σε κάθε περίπτωση τεχνικές λύσεις υπάρχουν, αρκεί να υπάρχει βούληση όπως π.χ. να διαπλατυνθεί το πεζοδρόμιο επί της Λεωφ. Κηφισίας, σημείο της σημερινής στάθμευσης και να μεταφερθεί πριν την είσοδο της οδού Κασσαβέτη όπου το εύρος των πεζοδρομίων είναι μεγάλο με ελαφριά στένωση.

5) Εξαρτάται αν θέλουμε να μείνουμε σε ημίμετρα, όπως η απαγόρευση της αλλαγής λωρίδας, προς και από τους χώρους στάθμευσης των καταστημάτων ή θέλουμε να προχωρήσουμε στρατηγικά σχέδια που έχουν ήδη εκπονηθεί, όπως η υπογειοποίηση τμημάτων της Ελευθερίου Βενιζέλου και της Λεωφ. Κηφισίας.

Προσωπικά είμαι υπέρ της διεκδίκησης υλοποίησης έργων που πραγματικά λύνουν προβλήματα και όχι των ημίμετρων.

Έργων υποδομής που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής , που τα έχουμε όλοι ανάγκη και που πρέπει να ασχοληθούμε σοβαρά και συστηματικά για να υλοποιηθούν.

Ο Βασίλης Βάρσος, μπαίνοντας τώρα στον γύρο των ερωτήσεων απάντησε και στις ερωτήσεις που δημοσιεύτηκαν στο προηγούμενο φύλο μας.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΡΣΟΣ

1) Πώς θα μπορούσε να αποσυμφορηθεί, η συμβολή Τατοΐου και Όθωνος;

Πρέπει να γίνει διαχωρισμός στην Τατοΐου που κατευθύνεται προς την Κάτω Κηφισιά και της Τατοΐου που κατευθύνεται προς τον σταθμό. Έτσι ώστε να μην παρουσιάζεται το τριπλό μπλοκάρισμα με την Τατοΐου που έρχεται από την Αχαρνών. Απλά πράγματα, πρακτικά. Πράγματα που βλέπω και ζω κάθε μέρα. Μια λύση αποτελεσματική που δεν στοιχίζει τίποτα.

2) Τι μπορεί να γίνει στις περιπτώσεις, όπου έμποροι αυτοκινήτων αφήνουν το εμπόρευμά τους στον Δημόσιο Χώρο;

Σεβασμός στον νόμο και την ποιότητα ζωής των κατοίκων.

3) Ποια είναι η λύση για τα σημεία στην πόλη μας, όπου η στάθμευση είναι προβληματική;

Ο σεβασμός στον νόμο είναι σε πολλές ερωτήσεις σας η απάντηση. Πρέπει να δώσουμε όμως και κίνητρα και να πείσουμε τον κόσμο να χρησιμοποιεί το γκαράζ του Δήμου, στην οδό Αδριανού.

4) Και στο Δημοτικό Συμβούλιο και στην Επιτροπή Σχεδίου Πόλεως έχω πει ότι τα ταξί πρέπει να μετακινηθούν από εκεί που είναι σήμερα, διότι ο δρόμος στενεύει και δημιουργείται πρόβλημα. Πρέπει να είναι συγκεκριμένος αριθμός αυτοκινήτων, με το πρώτο να σταθμεύει στο σημείο που είναι τα αρχαία και προς το Μαρούσι. Και η στάση του λεωφορείου πρέπει να μεταφερθεί προς τη στοά, εκεί που βρισκόταν και εξυπηρετούσε περισσότερο τον κόσμο, μεταξύ Αίγλης και Πλάζα.

5) Επιμένω στον σεβασμό στην ποιότητα ζωής των κατοίκων και σεβασμό στους νόμους. Γιατί υπάρχουν νόμοι αλλά δεν εφαρμόζονται.

 

Πηγή: https://www.kifisianews.gr

Shopping Basket